Komunikat.
Ośrodek Pomocy Społecznej
w Otwocku
w dniach:
24 grudnia 2020 r. (Wigilia)
31 grudnia 2020 r. (Sylwester)
jest czynny w godzinach: 8.00-14.00
POSTĘPOWANIE NA USŁUGI SPOŁECZNE - Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy w terminie od 1.01.2021 do 31.12.2021
Ośrodek Pomocy Społecznej w Otwocku ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług przygotowywania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy w terminie od 1.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
POSTĘPOWANIE NA USŁUGI SPOŁECZNE prowadzone w trybie art. 138 o Prawa zamówień publicznych – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.)
POSTĘPOWANIE NA USŁUGI SPOŁECZNE - usługi opiekuńcze dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w ich miejscu zamieszkania w terminie od 1.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Otwocku ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w ich miejscu zamieszkania w terminie od 1.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
POSTĘPOWANIE NA USŁUGI SPOŁECZNE prowadzone w trybie art. 138 o Prawa zamówień publicznych – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.)
Zamawiający poprawił w tekście Istotnych Warunków Zamówienia IWZ oczywistą pomyłkę pisarską w terminie składania ofert oraz przedłużył termin składania ofert do 16 grudnia 2020.
Zamawiający publikuje poprawny tekst IWZ.
KOMUNIKAT.
Od dnia 5 października 2020 r. do odwołania zostają wydłużone godziny pracy Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku.
OPS w Otwocku czynny codziennie w godz. 7.00 – 17.00 w tym przerwa od 11.45-12.15 (dezynfekcja pomieszczeń).
W związku ze zwiększoną ilością zakażeń Covid-19 i objęciem powiatu otwockiego strefą czerwoną podstawową formą obsługi klientów OPS jest:
• kontakt telefoniczny,
• mailowy
• lub za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej,
• wnioski również przyjmowane są w punkcie obsługi klienta OPS.